Fertőzések „ A baktérium semmi, minden a táptalaj!”

A fertőzések különböző kórokozóktól alakulhatnak ki: baktérium, vírus, gombák egyéb paraziták által okozott, s természetesen lehet ezek kevert formája. A Mora terápia fordított rezgésekkel kezeli ezeket a kórokozókat. Csökkenti ezek szaporodását, a kórokozók számát, ill. eltünteti azokat. A Mora terápia nem csak közvetlenül a kórokozóra hat, hanem indirekten is, felhívja az immunrendszer figyelmét a baj okára, s így az immunrendszer „felvértezve” tud az adott kórokozó ellen hatni. (infektiók, endocarditis, tonsillitis, sinusitis, cystitis, pneumonia, pleuritis, bronchitis)

• Tüdőgyulladás. 18 éves nőbeteg. Pneumococcus és vírusos fertőzés okozta. Kb. másfél órás kezelés után a beteg láztalanul távozott. Másnapra mellkasi panasza is megszűnt.
  • Bélrendszeri Candida fertőzés. A Mora az egyetlen gyógymód. Több száz betegnek segítettünk DIÉTA nélkül!
  • 11, 10 éves testvérpár középfülgyulladásos fülfájás és hőemelkedés. Az első kezelés végére elmúlt a fájdalmuk. Influenzát és Staphylococcus bacillust találtam. A gyerekek hallása 10 nap múlva lett tökéletes. Antibiotikumot nem kellett alkalmazni. Felszúrni nem kellett a fülüket.
  • Visszatérő arcüregi gyulladás, sinusitis 32 éves nőbeteg. A Mora géppel kevert bacillusos fertőzést, Streptococcus, Staphylococcus, Herpesz szimplex, influenza különböző fajtáit találtam, ezeket kezeltük. CT-vel igazoltan orrpolipja eltűnt.
  • Visszatérő hólyaggyulladás. Cystitis. Baktérium és gomba okozta. 2. kezelésre gyógyult.
  • Hüvelygomba. Semmi nincs a Mora terápián kívül, ami eltüntetné!
  • Gyermektelenség. Meddőség. kb. 20 babaprojektből 14 kisbaba született.
  • Férfi meddőség. Mora terápia után normalizálódott spermium szám és alak.
  • Egy 50 éves prosztata-megnagyobbodással küzdő férfi, műtét előtt. A prosztatában streptococcus viridans baktériumot találtam Candidával. A 6 hét végére 1/3-ára mérséklődtek. Műtétet megúszta.
  • Méhszájseb. A harmadik conizatioját úszta meg.
  • Emlőgyulladás-mastitis. A harmadik kezelésre gyógyult. Megúszta a műtétet.
  • Prostatagyulladás. Akut és krónikus. Az akut 2. kezelésre a krónikus kb. 8. kezelésre gyógyul.
  • EBV Ebstein-Barr Vírus fertőzés. 2. hétre panaszmentessé vált.
  • Hepatitis A. emelkedett májértékek. A 6. kezelésre teljesen normalizálódott labor.