MD Orvosi Kollagén Terápia

Kollagén injekciós ampulla

Az MD Orvosi kollagén-injekciós terápia egy olyan kíméletes és hatékony, biztonságos injekciós kúra, mely képes csökkenteni a kopás, gyulladás, túlerőltetés, sportsérülés során fellépő fájdalmat és mozgásszervi panaszokat.

Miért éppen kollagén?
Szervezetünk fehérjeállományának legnagyobb részét a kollagén teszi ki. Szinte minden szövetünkben megtalálható. Különösen nagy százalékban tartalmazzák az Ízületeket alkotó képletek, mint pl. az ízületi tokok, szalagok, ínak, meniscusok, a csigolyákat összekötő porcrészek. Magas a kollagéntartalom a bőrben is.

Hogyan hat az MD orvosi kollagén?
Mivel a mozgásszervi fájdalmak többsége az Ízületek körüli lágyrészszövetek kollagénrostjainak feszüléséből, sérüléséből ered, ezért ezek regenerációjával, a feszülés megszüntetésével és az Ízületek körüli képletek erősítésével a fájdalom okát szünteti meg, így hosszútávon hozzájárulhat az életminőség javulásához.

Miért előnyös az MD orvosi kollagén-injekciós terápia? Fájó hát

• hatékony
  • biztonságos
  • jól torelálható
  • személyre szabott
  • célzott segítség
  • egyéb kezelésekkel kombinálható
  • élsportolóknál is alkalmazható
  • protézisműtétek előtt is használható, a protézisre szorulás idejét meghosszabbítja.
(az összetevők egyike sem szerepel a WADA- World Anti-Doping Agency- tiltólistáján.

Magyar Antidopping csoport által bevizsgált készítmény.

Alkalmazása:
Az MD orvosi kollagén-injekciós terápia kíméletes, mikro-tűs kezelés, egyes esetekben már a kezelés elején jelentkezhet fájdalomcsillapító hatás, de a tartós eredmény eléréséhez 4-6 alkalmas kúra javasolt.

Fájó boka

Az injekciók összetétele:
A steril ampullák mikrobiológiai tisztaságú kollagént és vitaminokat, antioxidánsokat, növényi extraktumokat tartalmaznak eltérő összetételben, melyek regenerálják és erősítik az ízületek körüli képleteket.

Mellékhatások:
A szúrások helyén átmenetileg enyhe bőrpír, zsibbadás jelentkezhet, szúrási szövődményként kis vérömleny (haematoma) léphet fel. A kezelést követő napon átmeneti állapotrosszabbodás, fejfájás jelentkezhet, mely bő folyadékfogyasztással megelőzhető.

Mire alkalmazható még az MD Orvosi kollagén-injekciós terápia?
Kozmetológiai beavatkozásokra, pl. arc, ráncok természetes kollagénnel való feltöltésére.